Pentru Scoala
Horoscopul zilei
Taur
(21 Aprilie - 21 Mai)
Ti-e gandul numai la distractie. Totusi ar trebui sa te gandesti si la scoala, la colegi sau la felul cum se vor desfasura activitatile de la clasa.
› vrei zodia taCultura generala
S-a decis renuntarea la termometrul cu mercur datorita toxicitatii metalului lichid asupra sanatatii si mediului, dar si pentru ca s-au dezvoltat noi tehnici de masurare rapida a temperaturii.
› vrei mai multBancul zilei
Bula se intoarce acasa foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mana prietenei sale. Vazandu-l suparat, tatal sau il intreaba:
- Ce s-a intamplat Bulisor, te-a refuzat?
- Da... Mi-a tras si o palma!
- Cum asa? Nu i-ai spus cum te-am invatat eu? "Draga mea, timpul se opreste in loc pentru mine cand privesc in ochii tai!"
- Vai! Asta era! Am gresit formularea. I-am spus: "Ai o fatza de mi se opreste ceasul!
Shop Clopotel.ro
Evaluare Nationala | Bacalaureat | Subiecte Examen | Forum | Arhiva | Referate |
home : Invatamant : Subiecte_date_la_examen : Bacalaureat : Subiecte Bac 2005
Pedagogie
Pedagogie scolara - barem - sesiunea I proba E varianta 1
Varianta de download:
Tip fisier: pdf Marime: 118278 bytes |
BAREM DE CORECTARE SI NOTARE
PEDAGOGIE - proba e
Specializarile: bibliotecar-documentarist, pedagog scolar, instructor-animator,
instructor de educatie extrascolara
Sesiunea iunie-iulie 2005 Varianta 1
NOTA: Nu se acorda fractiuni de punct.
SUBIECTUL I. TOTAL: 20p.
1. explicarea notiunii de conduita morala 5p.
2. cate 3p. pentru definirea celor 2 notiuni 2x 3p = 6p.
3. explicarea relatiei dintre deprinderile morale si obisnuintele morale 5p.
4. precizarea deosebirii dintre trasaturile pozitive de caracter, pe de o parte,
si deprinderile si obisnuintele morale 4p.
SUBIECTUL II. TOTAL: 20p.
1. cate 2p. pentru definirea celor 2 notiuni 2 x 2p. = 4p.
2. explicarea relatiei dintre scopul si obiectivul educational 4p.
3. cate 2p. pentru enumerarea celor 3 indicatori 3 x 2p = 6p.
4. cate 2p pentru utilizarea corecta in exemplu a celor 3 indicatori, conform
tehnicii lui R.F. Mager 3 x 2p = 6p.
SUBIECTUL III. TOTAL: 25p.
- evidentierea semnificatiei notiunii de proiectare a activitatii educative
4p.
- cate 3p pentru mentionarea celor 2 moduri de abordare a procesului instructiv,
corelate cu proiectarea pedagogica 2x3p = 6p.
- cate 3p. pentru precizarea celor 2 tipuri de atitudini fata de proiectarea
pedagogica 2 x 3p = 6p.
- cate 1p pentru precizarea a 3 conditii/cerinte ale proiectarii activitatilor
educative 3 x 1p = 3p.
- cate 2p pentru descrierea celor 3 conditii/cerinte 3 x 2p = 6p.
SUBIECTUL IV. TOTAL: 25p.
Continut:
- cate 1p. pentru enumerarea a 3 functii ale educatiei 3 x 1p = 3p.
- cate 2p pentru descrierea celor 3 functii ale educatiei 3 x 2p = 6p
- cate 1p. pentru enumerarea a 3 forme a educatiei 3 x 1p = 3p.
- cate 2p. pentru descrierea celor 3 forme ale educatiei 3 x 2p = 6p
- exemplificarea interdependentei dintre formele educatiei 3p.
Redactare:
- calitatea stiintifica a prezentarii (limbaj, coerenta) 2p.
- organizarea prezentarii 1p.
- incadrarea prezentarii in limita de spatiu precizata 1p.
Total test: 90 de puncte
Se acorda 10 puncte din oficiu.
Nota finala se calculeaza prin impartirea punctajului obtinut la 10.